Tags

Azi e una din acele zile in care nu sunt in stare nici sa-mi torn cafea in cana (da, se poate mai rau decat sa nu fiu in stare sa o fac) – asa imi trebuie daca am stat pana la orice ora sa imi fac manichiura… In plus, nici timp n-am. Asa ca o sa va pun cateva intrebari scurte, ca sa nu uitati de mine intre timp:

*

 

Ce mananca/mancau picii vostri pe la 3 ani si ceva? Sau, ma rog, putin inainte de 3 ani, ca nu cred ca sa schimba prea multe intre timp. Cu detalii, va rog.

*

De ce se tund foarte scurt femeile dupa ce nasc? Evident, vorbesc de cele care se tund dupa, nu cele care au fost tunse toata viata si le sta bine asa (Pici, nu de tine vorbesc😛 ). Cu varianta: de ce se tund unele femei ca puscasii marini dupa ce nasc? Mie nu mi se pare mai comod, parul lung se leaga la spate, cel mai usor “styling” din lume… E un “statement”?

*

Ce bloguri interesante mai cititi? Preferabil nu culinare, ca-s la dieta, nici de “parenting”, ca le-a trecut vremea din punctul meu de vedere. D-alea “cu de toate”.  :)