Tags

Tocmai v-am spus ieri ca iarna sunt ca ursul: stau in barlog si nu fac nimic. Ce naiba sa faci in casa cand afara sunt nameti inghetati? Va spun eu: mananci. Un pic de aia, un pic de cealalta, toata ziua. M-am chinuit din ianuarie sa tin genul ala de dieta in care mananc de toate dar putin si urmaresc caloriile: nu merge, frate! Ok, sunt constiincioasa dimineata, la pranz, dar pe la 4-5 dupa-amiaza ma apuca foamea si poftele. Un patratel din ciocolata copilului, nu-l pun la socoteala, cate calorii sa aiba? (multe, dar ma fac ca nu stiu) Crusta de la budinca, ca pe aia nu o mananca el, se “ineaca” cu ea. Sa tot aiba 2 grame, nu? (ba nu, are vreo 30, dar ma fac ca nu stiu). Un baton de fructe cu nuci. Pe asta il tin minte, dar nu-l mai socotesc acum, ca nu-i in lista. (il tin minte pe naiba). Si tot asa. Am slabit eu vreo 3 kile, dar de vreo 2 saptamani… pauza. No, bun, asta cu mancatul sanatos nu-i de mine. O stiam deja, dar m-am mai lamurit o data.

Desperate times call for desperate measures. Imi trebuie o dieta serioasa. Nu de alta, dar deja nu-mi mai incape mai nimic. (Nu, solutia nu e sa-mi schimb garderoba cu una plus size๐Ÿ˜€ ). De vreo saptamana ma tot gandesc ca “ar trebui”. Aseara, in vizita la niste oameni, in timp ce imparteam cu fiu-meu un castron de cartofi prajiti in unsoare (nu va scuturati ca mimozele, sunt cea mai geniala inventie culinara din lume, am zis! Nici mama homarului nu-i poate egala!), mi-am zis ca treaba e groasa si trebuie musai sa fac ceva. No bun, in cinstea acestei decizii mi-am mai pus o farfurie plina de cartofi cu mujdei, dar trecem peste. Decizia merita.

Deci, toti oamenii pe care-i cunosc eu, in afara de tipele gen “mananc ce vreau si slabesc, dar eu vreau 2 linguri de salata si-un iaurt”, au slabit cu Dukan. Eu am incercat sa o tin si era sa mor. Exagerez un pic, nu mor eu asa de repede, dar dupa 4 zile m-am umflat de nu mai puteam deschide ochii si strange mainile in pumn. Totusi, daca toata lumea e asa fericita si slaba, poate am gresit eu undeva. Sau poate a contat ca prin a treia zi de dieta s-a lovit fiu-meu la cap si am ajuns la UPU neurochirurgie cu el, mi-o fi stricat modjo-ul. Sau poate am mancat numa’ porcarii, eu ma cred capabila sa aleg cea mai nesanatoasa varianta de meniu din lista de permise. Nu imi mai amintesc exact ce am mancat, recunosc… Dar, din fericire, aici nu prea am de ales. In afara de iaurt, piept de pui, ficatei si oua nu gasesc in magazine, deci nu imi pot face un meniu exclusivist din pastrame de pasare.

OK, sa-i mai dau o sansa, deci. Si de-o fi sa mor, vorba ciobanasului, macar sa mor impacata ca nu am renuntat la lupta. Get skinny or die trying!๐Ÿ˜€ Va tin la curent.

Bun, acum va astept cu povesti de succes, ca sunt sceptica rau.