Tags

,

Despre pozele pe care le pui pe Facebook, Google +, forumuri etc vreau sa vorbim.    Pe scurt, ca iar n-am timp, planuisem altceva pentru azi dar mi s-a incurcat programul.

Eu am doua categorii de poze pe care nu le incarc niciodata. Prima ar fi cu copilul dezbracat, chiar daca e dulce si grasunel si simpatic. Nu explic de ce nu le pun, ca e evident. A doua sunt pozele in care arat eu rau. Dupa standardele mele, ca altii pot spune ca “nu e chiar asa de rau, aveai doar 32 de kile in plus”. Uite, 32 de kile in plus mi se par un motiv suficient sa nu incarc poze cu mine. Pe primele dupa nastere le-am pus cam dupa un an si nu se vedea mai nimic in ele. Pe primele full body la 2 ani jumate, cand imi revenisem la greutatea de la nunta. Si oricum, le selectez. Tare de tot. Daca mi se pare mie ca e naspa, nu o pun. N-o sa vedeti decat foarte rar instantanee cu mine prin albume virtuale, pentru ca in general astea ies cam nasol intotdeauna. Am vazut ca altii (altele) nu au o problema cu felul cum le sta parul sau cu hainele neasortate, daca se intampla altceva dragut in poza aia. Nu stiu care e solutia corecta si de ce tine chestia asta. Presupun ca sunt eu mai vanitoasa decat altele.

Altceva voiam sa spun. Indiferent ce poze puneti, lumea le judeca, le toaca si trage concluzii. Banuiesc ca stiti si voi chestia asta, dar pentru cei 2-3 naivi care nu s-au gandit inca, va zic eu acum😀 Chestiile care voua pot sa vi se para dragute, haioase, simpatice, nu stiu, vor fi prilej de tocat marunt, mereu, pe undeva. Uneori o fac si eu, recunosc. Alteori pun unele poze constienta de asta pentru ca nu-mi pasa. Am incarcat poze cu fii-miu mancand chipsuri fiind perfect constienta ca undeva, intr-un cerc real sau virtual, se va gasi cineva sa zica “ai vazut-o, mai, pe tampita aia cum da chipsuri la copil? vai de capul lui de amarat, ce parinti denaturati are”. Nu are sens sa explic ca nu e asta meniul copilului meu si era o chestie ocazionala, oricum n-o sa ma creada decat cei care stiu deja asta. Nu pot sa spun ca mor de grija asta, ca daca imi pasa prea tare nu puneam poza. La fel si cu cele in care e dezordine in casa, nu sunt o ordonata, nici “consortul”, e o chestie cu care traiesc in pace, nu ma afecteaza ca sunt tocata marunt ca am chestii aruncate prin background.

Dar e bine sa stiti asta. Ca lumea comenteaza si judeca tot. Ce nici cu gandul nu ganditi. Daca aveti o poza cu copilul de 1-2-5 luni plangand, se cheama ca il neglijati si va sta mintea la prostii in loc sa va ocupati de el. Daca puneti o poza nereusita cu mancare, nu mai zic (da, aici carcotesc si eu, recunosc, habar nu am de ce pune lumea poze de ciorbe sau oua ochiuri pe forumuri si pe Facebook, probabil ca e o smecherie pe care nu am prins-o, inteleg de ce sa pui poze de prajituri misto, dar ciorba si ochiuri face toata lumea). Nu, cei care imi stiti balega culinara de pe Facebook nu va ganditi la ea, pe aia am pus-o special pentru ca mi se parea super-caraghioasa si mi s-a parut dragut sa se mai amuze se altii, ceea ce s-a si intamplat. A meritat eventuala barfa de prin unele locuri.😀 Daca pui o poza in care esti nemachiata si necoafata se cheama ca gata, daca ai pus gheara pe fraier, acum nu mai conteaza, in 5 ani o sa te faci de 150 de kile si o sa-ti lasi mustata, sigur.

Exagerez un pic. Nu e chiar asa rau. Dar, mai ales in cercurile de femei, chestiile astea se toaca marunt. E bine sa stiti ca exista posibilitatea ca dintr-o poza nevinovata, dintr-un detaliu de background pe care nici nu-l remarcati, sa se creeze o adevarata legenda in jurul vostru. Eu stiu, deci aveti binecuvantarea mea sa barfiti daca va vine, simtiti-va liberi. Nu ma expun la chestiile despre care chiar nu vreau sa se comenteze. Asa cum spuneam in primul post de pe blogul acesta, nu-s nici genul care sa ascunda tot si sa controleze fiecare detaliu care se afla despre ea. Sunt undeva la mijloc.

Voi ce criterii de selectie aveti la poze? Care sunt cele pe care nu le aratati niciodata si nu le incarcati pe albume virtuale?

Foto