Tags

Sunt in Bucuresti cu treaba. Treburi d-alea concrete, cu acte si alergatura. Iata ce-am vazut, auzit si ce mi s-a intamplat, ce mi-a atras atentia in weekend:

• La Unirea, vizavi de magazin, asteptand sa vina barbatul cu masina sa ma “pescuiasca” de pe trotuar, m-am tras cu plasa de cumparaturi intr-o parte sa nu incurc lumea si am scos telefonul sa-l sun. M-am trezit injurata copios de un nene care trecea pe langa mine, pentru ca am iPhone. No, ma iertati va rog pentru tupeul de a nu va da dvs banii mei ca sa-i jucati la pacanele. Am fost socata…

• Pe la Piata Kogalniceanu, la semafor, un pusti simpatic, ochelarist, cam de varsta lui fiu-meu, se juca vesel printre scaunele din fata ale masinii. Cand s-a facut verde, pustiul si-a reluat cuminte locul: in brate la tati, la volan. Aloooo, Politia Rutiera, se-aude?

• La o cafenea din Afi Cotroceni, nu stiu cum ii zice, una din alea de pe langa patinoar, unde ne-am dus sa sarbatorim o prietena la o cafea (La multi ani, Cami!), am comandat un ceai verde cu zmeura si mure dintr-o lista de n sortimente. Chelnerul mi-a adus un ceai verde cu iasomie, fara explicatii. Am indraznit un timid “Nu va suparati, stiti, eu comandasem altul”. Tipul mi-a retezat-o scurt: “Da, stiu, dar ala nu mai exista, acesta e cel care i-a luat locul!” Logic, silly me, ma scuzati! A fost bun, totusi…

• IKEA, duminica, ora pranzului. Buluceala de oameni care n-au chef sa manance acasa si vor sa testeze prajiturile bacteriene. Aud o conversatie intre o mama si copiii ei cu varste intre 5 si 10 ani: “Dar nu stati la coada, va bagati in fata si luati doar…x”. No, bine asa, si io, proasta, il invat pe fiu-meu de 3 ani sa stea la coada in magazinul satesc al lui Gabi, unde oricum nu se gandeste nimeni ca ar trebui sa faca asta, ca sa nu fie nesimtit la oras…

• Si una de bine: stiti florariile Iris, trebuie sa le stiti, sunt peste tot. Pana ieri nu am nimerit decat vanzatoare scarboase in ele, genul care se uita la tine ca la un gunoi care oricum nu-si permite florile lor de lux si un taran care nu stie ce sunt. Ieri a trebuit sa intru in Irisul de la Piata Gemeni. Surpriza: doua doamne incredibil de amabile, care mi-au explicat zambind si cu rabdare totul despre florile pe care le aveau, mi-au facut sugestii, mi-au aratat si nu le-a pierit zambetul nici cand am ales un ghiveci cu branduse relativ ieftin. Mi-au facut dimineata de duminica mai frumoasa, recomand cu drag!

update 1: sa nu spuneti ca sunt complet carcotasa: la Taxe si Impozite Sector 4, unde era de obicei iadul pe pamant, s-a introdus plata cu card. Rapid, curat si elegant, in 10 minute am terminat. Bravo, domnilor, vedeti ca se poate?🙂

update 2 sectorul 1. Fun is over! Minim 1 ora😀

Written on my iPhone (sic!).

20130311-120024.jpg