Tags

,

Pe asta stiu ca am mai povestit-o, dar o mai zic o data ca acum, dupa 3 ani si 30 kg in minus, mi se pare foarte simpatica.

Am adus eu copilul din dotare pe lume, dupa o sarcina care nu a semanat deloc cu alea din filme, pentru ca in afara drumurilor pe la doctori n-am facut altceva decat sa zac la orizontala cu crantanele in fata, ca n-aveam voie sa ma misc. Dupa ce a trecut euforia, baby blues-ul, grijile si toate cele, dupa ce am terminat destul de repede si cu alaptatul (din diverse motive pe care nu am chef sa le discut), a venit si momentul bilantului, respectiv al complexelor. Si mi-am dat seama ca ma apropii destul de mult de dimensiunile unei balene care o fi ea specie protejata si o fiinta simpatica si desteapta, dar nu a fost niciodata idealul meu fizic. Oki-doki, zis si facut, hai ca ne apucam de dieta, dar nu de acum, de saptamana viitoare, acum vine Craciunul, Anul nou, mucenicii, ma rog. Intre timp m-am apucat serios de fumat.

Ei, si in momentul ala s-a gandit un producator de tigari sa faca o promotie de-aia masiva. La toate punctele de vanzare din mall-uri statea cate o mimoza blonda model-wannabe cu o tableta in mana (promoterita ii zice?) si dadea cate un pachet in plus la fiecare pachet cumparat. Motiv serios sa schimb marca, zic eu, era ceva sa dau 6 lei in loc de 12 pe pachet.

Si ma duc eu sa-mi cumpar pachetul, apoi ma infiintez la duduia blonda cu tableta (care era cam cat o sardina pe langa balena – moi, stiti genul, blonda, suava, cu oasele de la bazin iesindu-i prin fustita si abdomenul concav) si ii cer bonusul. Ea ma masoara, i se strange toata fetisoara aia frumoasa si tencuita de soc si groaza si-mi spune: “Vaaaai, dar dumneavoastra nu va pot da pachetul promotional!” Ma uit, ma intreb daca am ceva ciunga in par sau imi lipseste ceva, si o intreb de ce. “Paiiii, dumneavoastra aveti bebe! Nu avem voie sa dam la femei insarcinate!”.

Ati vazut in desene animate cum i se urca sangele la cap motanului Tom, da? Asa am fost si eu in secunda aia. Am incercat sa ma controlez, am reusit oarecum, i-am explicat printre dinti ca nu-s gravida, sunt grasa, e ceva in regulament si despre asta? Zana ar fi putut sa o dreaga cu un “Ma scuzati!” simplu, dar nu, a insistat. “Ma scuzati, dar v-am vazut cu burta si am crezut….”.

OK, unii ma stiti, eu sunt fata pasnica si educata, extrem de rar imi pun “poalele in cap” in public, trebuie sa trec undeva de granita dintre furie si turbare. Atunci am trecut. I-am explicat sardinei printre dinti cam ce se va intampla cu silueta si abdomenul ei scobit cand va ajunge sa treaca printr-o sarcina. Ma rog, ce-i doresc eu sa i se intample. Si, mai ales, ce se va intampla cu ea atunci cand frumusetea de douaj’ de ani se va duce naibii, ca in alte domenii nu pare sa o fi ajutat Dumnezeu prea tare. ย Acum, va dati seama ca fiind vorba de chestii gratis era o gramada de lume adunata pe-acolo, deci a fost o reprezentatie pe cinste.

Cum spuneam, intre timp au trecut trei ani si am slabit 30 de kilograme fata de momentul respectiv, deci imi permit sa rad isteric de amintirea zanei perplexe balbaindu-se stins si incurcandu-se in manute, tableta si saculetul cu premii, in incercarea de a-mi da naibii mai repede pachetul, sa o sterg de acolo. Atunci, insa, nu m-am amuzat deloc, dimpotriva, m-am simtit ingrozitor.

Voi aveti povesti de-astea? Care a fost cea mai mare gafa pe care ati “patit-o”? Sau ati facut-o voi?

foto