Tags

,

Ia sa vedem cum isi mai bate lumea joc de Google:

  • fusta albastra, pantofi, bluza si sacou, cum le asortezCami, ai legatura…
  • pasarica pofticioasa – Vai de capul tau de amarat, ai cautat asta si-ai nimerit la povestea mea cu rata? 
  • nu incerca sa ma enervezi – Ia sa vedem, ce faci?
  • cu toate ca-s frumoasa si am parfum de lotusi, – Da. Cu toate acestea. 
  • mi se pare ca corpul si bratele sunt umflate – Eat less, exercise more!
  • la 176 inaltime merge marimea m la tricou?? – Nu-i mai simplu sa probezi? Zic si eu…
  • aoleuuu cum sa uit am ras o jumatate de oraaa =]]]]]]]] – Si de ce cauti asta pe Google? Serios! Why?!
  • barbatii la costum vanati – Eu prin filme am vazut invers, barbatii la costum sunt cei care vaneaza…
  • ce se poate gati cu pufuleti – Serios?! Se gateste cu pufuleti? 
  • teoriea traidigului – Lasa-ma sa ghicesc, ti s-a spus ca esti praf si trebuie sa o iei de la inceput cu teoria. Cred ca trebuie sa mai mergi putin in urma, prin clasa a doua… 
  • cum sa tai un crap pe jumate – Un cutit ar fi de folos. Sau sabia lui Darth Vader, cum preferi…