Tags

, ,

Ca sa revenim la chestii mai usurele inainte de a trece la altele “grele”. Asta e unul dintre subiectele despre care e musai sa scriu. Am intrebat si pe feisbuc, dar tot nu m-am lamurit, asa ca trebuie sa aprofundez.

Asadar… m-am uitat si eu la Vocea Romaniei cum ma uit la seriale, un sezon intreg intr-o seara. Si-am vazut o duduie care cand era imbracata si pieptanata de acasa, adica pe contul ei de Facebook, arata normal (daca nu punem la socoteala ochelarii de hipstarita care sunt urati by default if you ask me, dar, hai, sa trecem peste). Dar la TV a aparut cu chestia asta in cap:

Adica, un om normal, vine la “teve”, incape pe mana “par stilistilor” de renume care ii frezeaza pe aia si iese din mana lor de parca i-a facut cineva o gluma buna si i-a turnat crema de epilat in sticla de sampon.  Edit: Zice Ina ca arata asa de acasa, deci rectific. S-a dus la coafor si a dat bani ca sa arate ca si cum i-a facut cineva o gluma buna si i-a turnat crema de epilat in sticla de sampon.

Am mai vazut cel putin doua creaturi care purtau asa ceva in cap, in real life. Si erau super-incantate de lookul lor trendos, ca altfel as fi crezut ca e un accident nefericit sau o boala de piele. Acum, eu am recunoscut ca nu inteleg fashionismul nici picata cu ceara. Nici cu hipsterii nu am fost vreodata pe aceeasi lungime de unda. Totusi, ca femeie, nu inteleg, de ce ai accepta sa ti se faca asa ceva in cap? Sa intri in coafor (ma scuzati, salon) si sa iesi de acolo aratand ca Bobita de la bloc cand l-a ras veterinarul ca a mancat prea multe mezeluri si a facut eczema?

Bai, freza asta e urata. Urata rau. Si femeile care o poarta sunt urate. Fata asta e draguta, dar cu porcaria aia sobolanoasa in cap e uratica. Seamana cu un accident genetic, Jumatate-de-Om-Calare-pe-Jumatate-de-Iepure-Schiop incrucisat cu Ileana Cosanzeana. De ce, pentru Dumnezeu, isi fac femeile asa ceva in cap?

Voi pana unde ati merge cu fashionismul? V-ati mutila in halul asta ca sa fiti in trend? Poate ma lamureste si pe mine cineva ce se petrece in mintea unei fete care isi rade juma’ de cap ca sa fie la moda…