Tags

, ,

S-a umplut netul de nebuni. Serios, nu e o metafora, dupa umila mea parere chiar sunt persoane cu oarece probleme psihice din gama celor pentru care se emit certificate medicale.

Nu stiu daca numai la mine pe Facebook e asa sau aveti si voi d-astia, dar sharuitorii cu teoria conspiratiei par sa fie la egalitate cu cei care ma informeaza in legatura cu casnicia Biancai Dragusanu si alte subiecte d-astea “hot”.

Povestea spune ca NWO, sau Illuminati iudeo-masoni, despre care nu am inteles exact daca sunt si reptilieni au ba, conspira sa ucida populatia pentru a cuceri Terra. E o teorie veche de import, nu vreau sa o aprofundez acum, dar in ultima vreme dobandeste accente hilare. Trec peste faptul ca nu vad logica, if there is one, in povestea asta cu depopularea. Adica inteleg ca vor sa cucereasca Terra pentru bani si putere. Pai, daca ne omoara, cine mai munceste pentru ei? Pun ei osul lor iluminat? Ma indoiesc profund. Dar hai sa trec in revista modurile in care conspira de cateva luni incoace.

Prin vaccinuri. Asta e veche dar vesnic tanara. Ce alt mod mai simplu de a ucide toata populatia Terrei decat prin eradicarea variolei, poliomielitei, tetanusului si altor boli banale de genul asta? Are sens, nu? Da, stiu, si mie mi se pare la fel.

Prin mancare. Ne dau zahar ca sa ne omoare si sa controleze pamantul. Nu ne mai lasa sa cumparam lapte de vaca potential tuberculoasa in acelasi scop. Ne lasa sa mancam chiar si carne cu aceeasi idee marsava in minte.

Prin avioane. Cica urmele alea care raman la coada avionului sunt pline de chimicale care ne spala pe creier. De-aia oi fi eu asa zen de 2 ani incoace, ca pe la Rosia trece culoarul aerian, I must be stoned.

Prin doctori si medicamente. Ticalosii aia din spitale si industria pharma ne-au spalat pe creier si, in loc sa ne tratam la domiciliu cu zeama de ceapa si clisme cu sare, ei vor sa ne omoare ducandu-ne ca niste bestii in spitale, sa ne trateze cu medicamente de ultima generatie. Huooo!

Mai sunt cateva. Nu mi le mai amintesc acum, dar sunt din aceeasi gama. Da’ hai sa v-o zic pe ultima, de la care mi se trage si titlul, ca nu ma pot abtine: Masonii astia reptilieni sau ce sunt ei vor sa decimeze populatia prin scaderea natalitatii. Banuiesc ca administrandu-ne contraceptive. Right, asa ma gandeam si eu. Eu voiam sa fac 16 copii, de fapt, pe care aveam toate conditiile sa ii cresc, sa ii hranesc, sa ii tratez, sa ii educ. Da’ au venit ticalosii astia de masoni si mi-au umplut casa de Durexuri ca sa reduca populatia Terrei. Or something.

Oricum, nu trebuie sa va temeti, extraterestrii buni au venit sa ne salveze. Copiii nascuti dupa 1995, care au ochii mari si devin agitati daca se uita prea mult la TV sau laptop sunt de fapt fiinte evoluate din alta galaxie care au venit sa salveze pamantenii de reptilieni.

Ma tot gandesc sa le spun baietilor cu avioanele de care vorbeam mai sus sa imprastie si ceva medicamente care trateaza psihozele. Ar putea ajuta cauzei.

free speech