Tags

,

Il stiti pe nenea asta? Daca nu, uitati-va, pe bune, merita, indiferent de sex. Pardon, gen.

Ei, husbandul meu il stie, ca i l-am aratat acum vreo saptamana. Da’ nu i-a folosit prea tare. 

Sa zicem ca trebuie sa-mi cumpar ceva. O rochie mai “fitoasa” pentru un eveniment. Si, din motive obiective ce tin de timp, distante si oribilitati prin magazine, o caut online. Imi spun: hai sa fiu fata draguta si sa-i arat si lui, daca tot urmeaza sa dau o gaura considerabila in bugetul familiei. Sa facem si noi chestii d-alea cu sharing is bonding si alte bullshituri de prin reviste glossy. Ii arat. Si-i arat, si-i arat. Cateva zile vede cam o duzina de rochii. Imi spune “pai, sunt toate la fel”. La fel pe naiba, sunt modele diferite, nuante diferite, finisaje diferite… “Ei, tot aia!” Pai normal, ca-s rochii toate, daca ii aratam un trening probabil il remarca.

No, bun, deci pe care sa o iau? “Pe care vrei tu!” Bine, asta voiam sa aud. Mai caut, mai caut si O gasesc. The Dress. O stiti, doamnelor: ACEA rochie, dupa care nu va mai place nimic altceva. Perfecta, minunata, pretul numai de doua ori mai mare decat bugetul, da, EA este. Ma lupt putin cu vinovatia, cam 30 de secunde, imi spun ca putem manca mai ieftin, putem face economie in alta parte, pot purta blugii de anul trecut in primavara asta, pana la urma nu e asa mult. Vorbesc cu prietena mea din State sa o comande si sa mi-o trimita. Ma duc sa i-o arat si impricinatului, sa nu avem vorbe. Scoate nasul din WOW sau ce facea el in momentul ala, mormaie “Da, draguta, ia-o”. Discutam putin despre carduri, transferuri bancare, paypal. Mai mult eu, dar ne intelegem. Ii trimit prietenei mele linkul. Ma linistesc. O sa am rochie. Din fericire nu pot sa fac acum transferul prin paypal.

De ce din fericire? Pentru ca, dupa toata tarasenia asta care a durat cam o ora, aud din camera cealalta: “Auzi, dar ce culoare are rochia?” “Albastra” (repet, o vazuse, sau asa a zis la momentul ala, a dat si feed-back pozitiv) “Ha-haaa, o sa arati ca X!”. Da, respectiva X e The Pitzi Icon. Aia cu care nu mi-as dori sa ma compare cineva ever. O vazuse intr-o rochie albastra. Ma rog, alt model, alt material, alt albastru, la naiba, dar urma sa seman cu ea, ca – nu-i asa? – toate rochiile sunt la fel. (Sa nu mai aud vreun barbat care rade de femei ca deosebesc masinile dupa culoare, da?)

Femeile nu au nevoie de explicatii la faza asta, barbatii da: dupa replica asta, evident ca niciunei femei nu-i mai trebuie rochia. Si nici macar nu e vreun semn de amor si pretuire profunda, e… pur si simplu. Nu-ti mai trebuie. Mai ales daca te compara cu The Ultimate Pitzi. Nu conteaza ca stii ca el habar nu are nici de moda, nici de rochii, nici de tinute formale si nici nu insemna nimic chestia aia, poate lui ii place pitzipoanca si nu recunoaste. Uite-asa, n-o mai vrei, e momentul sa pui bot lung si sa cauti alta.

Din fericire, rochiile sunt ca barbatii: daca nu iese treaba cu The Perfect One, exista mereu una care descoperi ca-ti place mai mult. Parca ar sta mai bine pe tine, sigur e mai eleganta si nu e nici albastra. Din pacate, e si la acelasi pret, ar fi meritat sa fie macar cu 20 de dolari mai scumpa, uite-asa!

MenVsWomenShopping