Tags

Mi-am amintit ieri o intamplare veche de cativa ani dar de care inca mai rad copios de cate ori imi amintesc, m-am gandit ca trebuie sa o povestesc. Nu sunt eu protagonista ci “jumatatea mea”, se pare ca el e simpaticul familiei.

Nu eram casatoriti inca, daca imi amintesc bine ne pregateam de nunta, dar locuiam impreuna. Am comandat de nu mai stiu unde un parfum (Versace Bright Crystal, daca sunteti curioase, misto parfum!) si mi-a venit prin curier intr-o dupa-amiaza. Am desfacut pachetul imediat, am scos parfumul, m-am dat cu parfumul, am lasat ambalajul in care-l primisem pe masa din bucatarie si am plecat nu stiu unde, aveam o treaba.

Ambalajul respectiv consta intr-o cutie de carton plina cu fulgi de polistiren (aratau exact ca in poza dar erau de un galben-mamaligos, n-am gasit culoarea aia). Ma intorc eu acasa dupa cateva ore, intre timp venise my better half, care ma intampina din prag: “Vai ce naspa pufuleti ai cumparat!” “Pufuleti?! N-am mai cumparat pufuleti de cativa ani…” “Hai, ma, aia din cutia de pe masa. Sunt foarte nasoi, n-au niciun gust, am mancat cativa si i-am lasat acolo!”

Voi aveti povesti de genul asta? Ca nici nu stiu unde sa le incadrez, sunt pur si simplu amuzante…