Tags

Am primit o “leapsa” de la Nina. Prefer sa ma iau dupa Cami si sa o tratez doar ca pe o provocare, pentru ca nu prea stiu cui sa o dau mai departe. Mai mult, mi-e teama sa nominalizez pentru ca nu-s buna la facut liste si stiu sigur ca as sari cateva persoane foarte importante si mi-ar parea foarte rau. Asa ca raspund doar, iar cititorii mei care nu au primit-o inca, se pot considera nominalizati.  O iau sistematic, ca e ceva de scris.

1. Multumeste-i celui/celei care ti-a dat leapșa

Multumesc, Nina. M-am simtit de-a dreptul flatata de nominalizarea ta. Intai pentru ca tu esti o “veterana” in ale blogging-ului si eu sunt inca “baby”. Apoi pentru ca nu ma asteptam sa ma citesti. M-ai facut sa simt ca e mai mult decat o treaba intre mine si cele 10 prietene care comenteaza, iar asta ma motiveaza sa merg mai departe si sa o fac cu mai multa… grija. Multumesc ca mi-ai dat incredere in mine.🙂

2. Scrie 11 lucruri despre tine.

Cam multe… hai sa vad cate pot sa gasesc, le iau absolut haotic

1. Incep ca Nina: sunt sagetator. Nu stiu cat conteaza, eu nu cred in mod special in zodii, dar pentru cei care iau in seama aceste lucruri, poate ii ajuta sa ma incadreze intr-o categorie.🙂

2. Imi place primavara. E anotimpul meu preferat, pentru ca vine dupa iarna in care ma simt si eu in “hibernare”. Cand vad primii pomi infloriti, starea mea de spirit se schimba cu 180 de grade. Renasc si eu cu ei. O astept si anul acesta, banuiesc ca o sa simtiti si voi din tonul meu cand vor inflori, in sfarsit, pomii si la noi.

3. Detest sa fac “window shopping”. Nu merg niciodata prin magazine daca nu am bani sa-mi cumpar minim 2 bluze. Nu am inteles niciodata ce cauta oamenii la mall cu bani de suc in buzunar. In schimb imi place sa merg la cumparaturi prin piete, prin hipermarketuri si altele de genul asta. Acolo gasesc chestii la 1 leu.🙂

4. Iubesc muntele. L-am iubit dintotdeauna, il simt puternic, linistit, stabil. A fost mereu locul unde am cautat refugiu. Cand eram mai tanara si libera, ma urcam vinerea in tren si fugeam la munte. Acum, din acest punct de vedere, traiesc in locul in care mi-am dorit mereu (desi nu m-am mutat aici special pentru munte, a contat foarte mult).

5. Nu-mi place sa ma cert. Nici sa ma contrazic la nesfarsit. O fac numai de nevoie, pot fi extrem de convingatoare in momentele acelea, dar e cu adevarat nevoie foarte rar. In general, daca nu sunt direct interesata, sunt cea care la a treia replica in contradictoriu spune “Da, da, whatever”. Nu ma intereseaza ultimul cuvant.

6. Nu ma atasez de lucruri. Deloc. Obiectele pentru mine sunt obiecte. Nu am plans niciodata cand am pierdut sau mi s-a stricat ceva.

7. Sunt toleranta. Chiar sunt. Nu cred ca adevarul meu e cel adevarat. Nu cred ca modul meu de viata e cel bun. Cred ca oamenii isi gasesc propriul drum si e bine sa fie asa.

8. Imi place sa traiesc la tara. Sau intr-un orasel mic. Imi place dinamica unei comunitati restranse. Ma face sa ma simt in siguranta si “parte a ceva”, pentru ca intr-o comunitate de cateva sute/mii de suflete esti parte si daca nu esti perfect integrat. In Bucuresti ma simteam “insecure” si eram mult mai nervoasa.

9. Mi-am dorit ani de zile sa invat sa cant la chitara si am fost foarte necajita cand mi-am dat seama ca imi lipseste complet talentul sau urechea muzicala.

10. Citesc mult, mult, diferite genuri de carti, in general romane. Dar nu-mi place sa discut despre asta, mi se pare “showing off”. Citesc pentru mine, nu pentru a avea ce sa discut cu cei din jur.

11. Cand eram adolescenta imi doream sa devin “scriitoare”. Am ales solutia de compromis a blogului pentru ca nu am incredere in mine.

Wow, a fost greu!😀

3. Răspunde celor 11 întrebări puse de Nina:

1. Îți place numele tau? Dacă nu, cum ai fi vrut să te numești?

Nu, nu mi-a placut niciodata. In generatia mea nu era un nume la moda, ci unul de bunica. Am aflat la un moment dat ca mama ar fi vrut sa imi puna si numele Alexandra dar s-a razgandit ca i s-a parut prea lung impreuna cu numele de familie, asa ca ani de zile m-am gandit cat de frumos ar fi fost sa ma fi numit Maria-Alexandra. N-am avut noroc😦

2. Care sunt primele trei romane care îți vin în minte, dintre cele pe care le-ai citit?

“Cei disparuti” pentru ca l-am citit recent si a fost genul ala de roman care mi s-a lipit de suflet desi nu e o capodopera. “Noaptea de Sanziene” pentru ca mi-a marcat adolescenta. “Splendida cetate a celor o mie de sori” pentru ca a inceput-o “consortul” recent si o tot intalnesc prin casa. Astea-s primele la care m-am gandit, nu un top al preferintelor.

3. Te înțelegi mai bine cu fetele sau cu băieții? Ai o explicație pentru asta?

Cu baietii. Pentru ca nu-s destul de diplomata si delicata ca sa ma inteleg cu fetele.

4. Dacă te-ai reîntâlni mâine cu primul tău iubit și dacă printr-o minune te-ar invita la o cafea și tu ai acepta, ati mai aduce in discutie motivul despartirii voastre?

Categoric nu, oricum nu as mai merge la o cafea cu primul. Faceam alegeri tampite pe vremea aia, a fost o poveste urata.

5. Crezi că există alte planete asemenea Pământului? Care-i teoria ta?

Da, sunt convinsa ca exista. Nu am o teorie, mi se pare logic sa mai fie.

6. Crezi că românii sunt mai buni sau mai răi decât alte popoare? Cu cine crezi că ne asemănăm?

Nu stiu. Nu vibrez la valul actual de patriotism renascut, dar nici nu mi se pare ca suntem rusinea lumii. As schimba multe la poporul roman dar sunt destui indivizi care, luati separat, imi plac, deci mi-e greu sa trag o concluzie. Cred ca suntem undeva intre latini si balcanici. Da, asta e o banalitate, dar chiar asta cred.

7. Ai fi în stare să tragi cu pușca într-o ființă? Chiar daca-i un gândac, ai fi în stare?

Da. Sunt sigura ca as fi. Chiar si intr-un om, daca mi-ar ameninta copilul. Probabil si pe mine. Am fost la un moment dat pusa in situatia de a ma apara fizic si stiu sigur ca daca as fi avut o arma de orice fel as fi folosit-o.
8. În ce an crezi că va organiza România Jocurile Olimpice de vară?

Err… niciodata?😀

9. Câte camere ar avea casa ideală pentru tine?

Nu sunt “the nesting type”. Imi plac casele mici si simple pentru ca se intretin usor. Din motive practice, as spune trei camere si doua bai, pentru familia noastra. Si bucatarie, ma rog.

10. Ce te-a convins să citești acest post până la sfârșit?

E vorba de postul Ninei. L-am citit ca era despre mine.😀. Glumesc!!!! L-am citit pentru ca mi-a placut, pentru ca am aflat mai multe despre femeia care se afla in spatele blogului. Treaba asta cu bloggingul e ciudata: putem scrie foarte mult fara sa dezvaluim mare lucru despre noi, de fapt. O facem, indirect, in timp, dar unele lucruri raman nestiute. L-am citit cu placere pentru ca m-a facut sa o cunosc putin mai bine🙂

Voi ce ati raspunde la intrebarile Ninei?